בניית קורס אונליין בוורדפרס

בקורס זה נלמד איך בונים אתר קורסים בוורדפרס בעזרת תוסף מערכת הלמידה החינמי לרנפרס (Learnpress). לרנפרס היא מערכת פשוטה מאוד לשימוש, נוחה וברורה. עקומת הלמידה מהירה ומהנה – בתוך פחות משלוש שעות יהיה לך את כל הידע הנדרש לבניית אתר קורסים מאפס, ללא צורך בידע קודם בבניית אתרים.
Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on email
שיתוף באימייל
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
סטטוס
לא רשום
מחיר
97 ש״ח
0% הושלם
0/28 צעדים
0
(0)

בקורס זה נלמד איך בונים אתר קורסים בוורדפרס בעזרת תוסף מערכת הלמידה החינמי לרנפרס (Learnpress).

תוסף לרנפרס מוצע בחינם בגרסה בסיסית המאפשרת לבנות אתר ובו מספר בלתי מוגבל של קורסים, תלמידים, בחנים ותכנים. הרעיון מאחורי לרנפרס הוא פשוט: בונים אתר קורסים בסיסי בחינם, ואם זקוקים לפיצ’רים נוספים ומתקדמים יותר – ניתן לרכוש אותם בתשלום, וכך לבנות כמו פאזל מערכת המותאמת לדרישותינו.

לרנפרס היא מערכת פשוטה מאוד לשימוש, נוחה וברורה. עקומת הלמידה מהירה ומהנה – בתוך פחות משלוש שעות יהיה לך את כל הידע הנדרש לבניית אתר קורסים מאפס, ללא צורך בידע קודם בבניית אתרים.

את הקורסים שבונים בגרסה החינמית של לרנפרס ניתן למכור דרך פייפאל, להציע בחינם או למכור אופליין – לדוגמה עם אפליקציית ביט.

בקורס נלמד את אופן העבודה עם מערכת לרנפרס: יצירת שלד קורס, הכנסת תכנים לשיעורים, יצירת בחנים, טיפול בהזמנות, הרשמת סטודנטים באופן ידני, הגדרת תשלומים, הוספת פיצ’ר של חוות דעת, הוספת אפשרות להגשת מטלות (בעזרת תוסף פרימיום בתשלום), צפייה בהתקדמות הסטודנטים בתכני הקורס (בעזרת תוסף פרימיום בתשלום), הוספת מידע על מרצה הקורס, תהליך הרשמה לקורס, ניהול פרופיל סטודנט אישי ועוד.

מלבד העבודה על מערכת הלמידה, נלמד גם את כל מה שצריך לדעת בוורדפרס מבחינת יצירה וניהול של תפריטים, עבודה עם ווידג’טים, עיצוב האתר, עיצוב דפים בעזרת תוסף אלמנטור, תרגום מערכת הלמידה ועוד.

כאמור, אין צורך בידע קודם בבניית אתרים או בידע בתכנות. השיעורים הראשונים של הקורס יוקדשו לכל הצעדים הנדרשים להעלאת אתר לאוויר ולהתקנת מערכת וורדפרס באתר בצורה פשוטה וברורה, כך שגם אם מעולם לא בנית אתר ומושגים כמו דומיין ואחסון זרים לך – הפרק הראשון בקורס ייעשה לך סדר בדברים.

דף הבית - לחצו לצפייה באתר דמה של הקורס
בניית קורס בוורדפרס
תכנית לימודים - לחצו לצפייה באתר דמה של הקורס

חשוב!

קורס זה הינו קורס טכני ומלמד באופן מעשי איך בונים אתר קורסים אונליין. הקורס מתאים למי שכבר יש תכנים מוכנים להעלאה ולפרסום או למי שמעוניין בעתיד ליצור קורס ולבנות אותו באתר עצמאי. הקורס אינו מכסה נושאים הקשורים ליצירת תוכן, קידום ושיווק קורסים, מטרת הקורס היא לסייע לך להעלות קורס אונליין לאוויר באתר משלך.

לצפייה ולהתנסות באתר הקורסים אותו לומדים לבנות בקורס – לחצו כאן.

חוות דעת שהתקבלו על הקורס:

מירב מ.
מירב מ.
קורס בניית קורס אונליין בוורדפרס
Read More
מאיה, המון תודה על קורס מקיף, מקצועי וברור לבניית אתר קורס דיגיטלי. הקורס שלך נותן את הבטחון שזה אפשרי, אפילו ל First Time User כמוני בוורדפרס. ותודה רבה גם על תגובתך המהירה ועל פתרון פשוט וקל שנתת לי. ממליצה בחום למי שרוצה הדרכה שמרגישה ממש אישית 🙂
סטטוס
לא רשום
מחיר
97 ש״ח

קורס זה כולל:

שיעורים פרטיים בוורדפרס

ניתן לרכוש חבילת שיעורים פרטיים אחד על אחד המועברים על-ידי מומחי וורדפרס שעובדים איתנו ומכירים את הקורסים באתר

סיימת את הקורס? עדיין במהלכו? נשמח לחוות הדעת שלך:

מה הדירוג שלך לקורס?

דירוג ממוצע של הקורס: 0 מתוך0 מצביעים

עדיין אין דירוגים. רוצה להיות הראשון?

מאחר ואהבת את הקורס...

אפשר לעקוב אחרי מקום ברשת גם ברשתות החברתיות!

מצטערים שלא מצאת את הקורס מועיל.

נשמח לדעתך!

רוצה לספר לנו למה כדי שנדע מה לשפר?

תוכן הקורס

הרחב הכל
שיעור תוכן
0% הושלם 0/1 Steps
סטטוס
לא רשום
מחיר
97 ש״ח

על המרצה: