החליטו על לוח זמנים מוגדר מראש אותו תקדישו לסדנה. ההמלצה שלי היא לפרסם פוסט משימתי פעם בשבוע לפי החלוקה הבאה:
יום 1 – (למשל יום ראשון) קריאת המשימה ותחילת העלאת רעיונות לפוסט בראש
יום 2 – העלאה על הכתב של רעיונות לפוסט המשימתי (ישנו קובץ ייעודי לכך להורדה ולהדפסה)
יום 3 – פרסום פוסט משימתי בדף הפייסבוק העסקי
יום 4/5 – כתיבת רשמים ומסקנות לאחר פרסום הפוסט
ימים 5, 6, 7 – המשך פרסום פוסטים רגילים בדף העסקי, ללא קשר לסדנה, לצד המשך כתיבת מסקנות מהפוסט המשימתי, שהגיעו בימים שאחרי פרסומו.
על פי החלוקה המוצעת, ניתן לעבוד לפי ימים קבועים וכך להיכנס למסגרת עבודה מסודרת למשך תקופת הסדנה עד לסיום המשימות. בצורה כזאת תפרסמו פוסט משימתי ביום קבוע ובשאר הימים תוכלו להמשיך לעבוד כרגיל על הדף העסקי.
הסדנה היא בשבילכם! קחו אותה ברצינות!
הסדנה נועדה לעבודה עצמית ולכן התפקיד שלכם הוא לבנות לעצמכם לו״ז ולעמוד בו, להחליט שאת המשימות אתם לוקחים ברצינות ולנסות לבצען לפי הזמנים שקבעתם לעצמכם. ייתכן וחלק מהמשימות ייראו לכם לא מתאימות, לא קשורות לעסק שלכם, לא הגיוניות – זה בסדר ומקובל, ובאותה נשימה חשוב להבין שזו המטרה – לצאת מהקופסה ומאזור הנוחות ולנסות דברים חדשים. יכול להיות שתופתעו לטובה!
חייבים לבצע את כל המשימות?
לא יקרה כלום אם תפספסו כמה משימות. אף אחד לא מכריח אתכם או עומד לכם על הראש כדי לוודא שאתם עובדים לפי הספר. אבל, אני ממליצה לנסות לבצע כמה שיותר מהן כדי להתנסות בדברים חדשים ולראות אילו דברים עובדים לכם יותר ואילו פחות. אם פעם–פעמיים פיספסתם משימה בגלל סיבות שונות, המשיכו הלאה למשימה הבאה, רק אל תוותרו ותפסיקו באמצע.
חייבים לעבוד לפי הסדר?
גם כאן התשובה היא לא. המשימות אינן כתובות בסדר כרונולוגי והן לא קשורות אחת לשנייה. אתם מוזמנים לעיין בכל המשימות ולהחליט את מה לבצע קודם ומה להשאיר לשבוע אחר. הסיבה שבגינה אני כן ממליצה לעבוד לפי הסדר, היא כדי לשמור על גורם ההפתעה 🙂 אם כבר לצאת מהקופסה, אז עד הסוף…!