קורס מבוא לוורדפרס להעשרת הידע על העבודה עם המערכת

ברוכים הבאים לוורדפרס! מכאן והלאה נעבוד בקורס עם לוח הבקרה ודרכו נבנה את דף הנחיתה ודף התודה שלנו.

לפני שאנחנו מתקדמים הלאה ורוכשים את תוסף אלמנטור פרו כדי שנוכל להתחיל לעצב ולבנות את דף הנחיתה, אני רוצה להמליץ כאן למי שהגיע לקורס הזה בלי שום ידע קודם בעבודה עם וורדפרס, לצפות גם בקורס המבוא שנקרא ״להבין את וורדפרס״, מדובר בקורס בן שעה וחצי שמשמש כמבוא לוורדפרס. לומדים שם דברים שבקורס הזה לא נלמד לעשות. מאחר ואני רוצה לשמור על הקורס הזה פרקטי ככל שניתן, כלומר ללמד רק את מה שלשמו נרשמתם וזה אופן בניית דף נחיתה ודף תודה, את כל מה שמסביב לכך מבחינת העבודה עם וורדפרס לומדים בקורס המבוא. למשל, איך עובדים עם פוסטים בוורדפרס, הסבר מעמיק על תבניות עיצב ותוספים, איך מוסיפים משתמשים למערכת, הגדרות בסיסיות חשובות ועוד. מדובר בקורס חינמי והוא ייתן לכם בדיוק את מה שצריך כדי להבין איך עובדים עם וורדפרס ברמה הבסיסית.

ניתן להמשיך עכשיו ללמוד את הקורס הנוכחי של בניית דף הנחיתה, ולצפות בקורס המבוא לוורדפרס במקביל או בסיום הקורס הזה. מדובר בקורס העשרה שייתן לכם את כל הבסיס לעבודה עם וורדפרס אך הוא לא הכרחי לצפייה מיידית, ניתן להמשיך ללמוד בקורס זה ולבנות דף נחיתה גם לפני שלומדים את קורס המבוא.

בנוסף, בקורס המבוא לומדים גם איך נרשמים לשתי חברות אחסון אחרות – סייטגראונד ויופרס, וגם איך מתקינים עליהן את וורדפרס, ככה שאם אתם עוד מתלבטים בנושא אפשר לראות שם איך עובדים עם עוד חברות אחסון, ואם כבר נרשמתם לאחסון והתקנתם את וורדפרס תוכלו לדלג על החלק הזה ולהגיע ישר לחלק של ההסבר על וורדפרס שמתחיל בשיעור מספר 3, החל מדקה 28 לערך.

לחצו כאן לצפייה בקורס מבוא לוורדפרס.